Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:



Dlaczego warto kupić gotową usługę w sklepie?

Ponieważ maja niższą cenę, ograniczają formalności do niezbędnego minimum oraz posiadaja jasną i przejrzystą dokumentację


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie widoczne w sklepie produkty i usługi są przeważnie dostępne.

Status dostępności podany jest też zawsze przy wybranej publikacji / usłudze.


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

W przypadku zakupu publikacji elektronicznej - zaraz po otrzymaniu informacji o pozytywnym wyniku płatności z systemu eCard, na wskazany przez Ciebie e-mail zostanie przesłana zakupiona publikacja. Czas realizacji zależy tylko i wyłącznie od obsługi technicznej przez eCard oraz obciążenia sieci Internet jak również dostępności Twojej skrzynki pocztowej :)

W przypadku zakupu usług - otrzymasz przesyłkę w postaci pliku elektronicznego na Twoją skrzynkę pocztową zaraz po wykonaniu usługi. Czas wykonania usługi przedstawiony jest w opisie usługi lub umowie szczegółowej.

W trakcie wykonywania usługi będziemy w kontakcie, stąd będziesz posiadał informacje o stanie realizacji usługi praktycznie na bieżąco.

Jeśli zapłacisz tradycyjnym przelewem - termin realizacji wydłuży się o czas potrzebny do pojawienia się środków na naszym rachunku bankowym.


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • przesyłka elektroniczna na wskazany adres e-mail
  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Nic - koszty przesyłki zawsze pokrywa Sprzedawca (dotyczy wysyłek dokonywanych od Sprzedawcy do Klienta).


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line lub karta) - metoda preferowana.

» szczegółowy opis form płatności


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Zamówienie jest zawsze przesyłane drogą elektroniczną lub pocztową. W wyjątkowych sytuacjach można odebrać zamówienie w biurze Sprzedawcy - tylko po uprzednim umówieniu tej formy odbioru:

Długa 68/2 , 41-506Chorzów, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje").

Faktura VAT przesyłana jest tylko i wyłącznie na wskazany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Faktury nie są wysyłane w formie papierowej - pocztą tradycyjną.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.607 102 103.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.607 102 103.


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, jeśli publikacja elektroniczna, którą otrzymałeś będzie uszkodzona - prześlemy Ci ja ponownie.

Świadczone usługi posiadają własne umowy, które regulują odpowiedzialność stron.

PAMIĘTAJ: podstawą każdej reklamacji jest Faktura VAT lub inny dowód dokonania zakupu w naszym sklepie !!


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

UWAGA: Nie możesz zwrócić zakupionych publikacji elektronicznych (e-book, pdf) oraz realizowanych już, zamówionych usług !! (art. 10, ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów).

» opis reklamacji i zwrotów