Naszą przygoda z księgowością zaczyna się w 1994 roku, a pierwsze zwroty VAT w nowym - elektronicznym systemie - przygotowaliśmy w 2010 roku.
Od tego czasu wysłaliśmy już kilkaset wniosków VAT-REF. Zdobyliśmy ogromne doświadczenie, poparte wiedzą teoretyczną i bezcenną praktyką, która jak się okazało, w wielu przypadkach odbiega od teorii.
Przygotowywanie wniosków VAT-REF, oczekiwanie na decyzje, radość Klientów z otrzymanych zwrotów - sprawia nam wiele satysfakcji. Jeszcze bardziej cieszą te zwroty, które uzyskaliśmy pomimo pierwszych decyzji odmownych. Złożone odwołania przyniosły oczekiwany skutek.
W tym czasie odebraliśmy dziesiątki telefonów i wiadomości e-mail z różnymi pytaniami - czasami prostymi, innym razem bardzo szczegółowymi i trudnymi. Prowadziliśmy rozmowy z różnymi osobami - nie zawsze udawało nam się zadowolić Pytającego. Wielokrotnie traktowano nas jak telefoniczne biuro informacyjne.
Postanowiliśmy pomóc sobie i innym.
Uruchomiona została internetowa witryna, pozwalającą na szybkie, bezpieczne i skuteczne świadczenie usług doradztwa podatkowego, prawnego oraz związanego z problematyką zwrotu VAT dla firm z krajów Unii Europejskiej. Zakres usług poszerzamy o prowadzenie księgowości, kadry-płace oraz specjalistyczne usługi z zakresu księgowości, informatyki i nowoczesnych technologii.
Zaufaliśmy platformie Prestashop, dzięki której w naszym sklepie oferujemy nie tylko prosty i przejrzysty proces dokonywania zakupu, lecz również pełne bezpieczeństwo wykonywanych transakcji.
Od sierpnia 2012 roku wydajemy publikacje elektroniczne (e-book) ściśle związane z problematyką VAT-REF oraz możliwość zakupu świadczonych przez nas usług w niższych, preferencyjnych cenach - co wiąże się tylko z koniecznością dokonania wpłaty przed wykonaną usługą - cała reszta wygląda identycznie, jak w standardowej procedurze. Ty ufasz nam - my ufamy Tobie.
Zachęcam wszystkich do dokonania rejestracji na naszych stronach - przyniesie Wam to tylko korzyści w postaci atrakcyjnych rabatów, pierwszeństwa w otrzymywaniu informacji o nowych zdarzeniach i - co być może najważniejsze - pozwoli nam na przesłanie Wam uzupełnionych wydań publikacji książkowych w ramach dokonanego wcześniej zakupu. Takie przywileje dostępne są tylko dla Klientów zarejestrowanych na naszej stronie www.eDoradca.info.pl
Zadowolenie Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby usługi były realizowane szybko i sprawnie, a oferowane publikacje jak najbardziej proste, pomocne i praktyczne. Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu cele, o których piszemy powyżej, stają się osiągalne.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy, pod adresem e-mail sklep@eDoradca.info.pl lub telefonicznie pod numerem +48.607 102 103.
Serdecznie zapraszam!
Roman Golly
doradca podatkowy, nr wpisu 05850